Thursday, June 10, 2010


もはやあなたの顔に微笑みが浮かぶことはなく
私の魂を一瞬で虜にしてしまったあの瞳は
今は悲しみと憐れみの色を映すだけ。
あなたから笑い、喜び、情熱を奪い取ってしまったのはこの私。
あなたをそんな姿にしてしまった自分が憎くてたまらない。

あなたが与えてくれる無償の愛を
私は自分の歪んだエゴで醜く貶める。
それでもあなたは
何の見返りを求めるでもなくただ与え続けてくれた、
慈しみの心と忍耐で。

あなたはそういう人。
それを私は当たり前のことだと思っていたんだ。

もし私にあなたを愛するだけの勇気があるならば
あなたがおしえてくれた愛を理解することができるならば、
せめて最後の一瞬だけでもあなたを愛したいよ。

そして
私は
この手を放そう


-------------------------------------------------

No more smile on your face.
I see only sadness and pity in your eyes.
The eyes which took my breath away
when I see you the first time...
That is me taking a laugh and joy and passion from you
and I can't help hating myself.

I made the unconditional love which you had given to me
to be contempt with my warped ego.
But you still kept giving me love
with compassion and patience
expecting any reward, that's your nature.
And I took it for granted.

If I had any courage to love you
and could understand the love
you have taught me,
I want to love you just for the very last instant.

Then, I will let my hand go from you.



Thank you for supporting us!
応援ありがとうございます!
にほんブログ村 イラストブログ イラストエッセイへ

No comments:

Post a Comment