Thursday, June 03, 2010


















私があなたを見つけたあの日、
私のハートを明るく照らし出したあなたの内にあるその光が
私をここまで導いてくれた。
ときにはその光が今まで上手に隠し続けてきた自分の中の醜さを
はっきり照らし出して、打ちのめされてしまうこともあるけれど。

でも、あなたと一緒に成長していくことができる機会を与えられた私は
とても幸せなのだ、ということをどうか覚えていてほしい。 

だから私は世界で一番幸せな女なのだ、ということを。

-------------------------------------------

Your inner Light has guided me where I am now.
The light which illuminated my heart since the day I found you.
Sometimes it bring ugly things that I have been hiding 
to wide open and  knocks me out.

But please remember, 
I am so lucky to be given the opportunities
to grow with you.
That is why You make me the happiest woman in the world.




Thank you for supporting us!
応援ありがとうございます!
にほんブログ村 イラストブログ イラストエッセイへ

No comments:

Post a Comment