Tuesday, May 04, 2010


















まだ解決しなければいけない問題を抱えてはいる状況だけれど
私たちの関係が始まって以来、いまが一番幸せだと思える自分がいます。
それは、私が私自身でいることができるから。

いままでずっと私は私らしくあなたと一緒にいることができて
あなたと過ごすどんな瞬間も幸せだと思っていたけれど
本当のところ、関係が始まってから私の中には恐怖が潜み続けていたのです。
いつかあなたを失ってしまうかもしれない、という恐怖。
きっとあなたはそんな私の気持ちに気づいていたのかもしれない、
いつも、本当の私自身でいていいこと、自分をさらけだしても大丈夫だということ
自分自身に正直に、あなたに対して誠実でいることをおしえ、勇気づけてくれたよね。
そして失うことを恐れる必要などない、ということも。
私はそんなあなたの言葉をわかったつもりになっていただけで、
何も聞いてはいなかったのだ、ということに気づきました。
本当に、ごめんなさい。

真に自分自身である、という在り方を通して自分がより成長することができるんだ、と
いうことをあなたが自分の身をもって示し、導いてくれたことに
心から感謝しています。
ありがとう。

-------------------------------------

I feel I am the happiest now since we started relationship.
Even we still have issue we need to work on.
I am happy because I am able to be totally myself.

I was thinking that I was always being myself when I was with you, 
and was happy every single moment.
But from the time we started our relationship, 
I had been having ulterior fear which is loosing you.
You knew about that maybe from the beginning, 
and kept telling me and encouraged me that it was OK to be myself, 
to show you who I am, to be true to myself, being honest with you,
don't be afraid to lose you.
But I didn't really listen, instead, I ignored...
I am so sorry.

And I am grateful for what you have showed me and taught me 
how I can be better person through being myself.
Thank you.




Thank you for supporting us!
応援ありがとうございます!
にほんブログ村 イラストブログ イラストエッセイへ

No comments:

Post a Comment